Męska bezradność

Young happy couple in bed

Wywnioskowałeś, że twoja aktywność seksualna spadła ostatnimi czasy? Bez paniki. Po pierwsze, kłopot taki dotyczy nie tylko ciebie lecz sporej części męskiego społeczeństwa i naprawdę nie ma się czego wstydzić. Po drugie „wypadek przy pracy” nie może być przyrównywane do impotencji, choć radzę, żebyś zapalił w swojej głowie czerwone światło. Po trzecie – da się to naprawić, żebyś mógł cieszyć się pełnią życia! tania levitra

Zanotowałeś pierwsze objawy choroby – co musisz uczynić?

Przełam uprzedzenia i udaj się do lekarza rodzinnego. To nie jest odosobniony problem, z którym zmagasz się tylko ty. Problemy ze wzwodem, impotencja, to jedno z częstszych problemów fizycznych i dotyka co drugiego faceta w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki mówią prawdę, traktuj więc wizytę u specjalisty nie jak zło konieczne, ale jak wizytę w warsztacie w celu naprawy machiny, którą jest twój organizm, abyś mógł cieszyć się pełnią jej wydajności. Prócz tego regularnie badaj ciśnienie tętnicze oraz poziom cholesterolu, żeby uniknąć częstej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego.

Dlaczego lekarz rodzinny a nie specjalista?

Dlatego, iż lekarz pierwszego kontaktu oceni stadium choroby oraz skieruje do właściwego fachowca – urologa bądź seksuologa, który z pewnością ci pomoże. Od lekarza POZ (podstawowej opieki zdrowotnej) możesz otrzymać również skierowanie na badania, które pomogą w ustaleniu przyczyny choroby. Problemy ze wzwodem są całkowicie uleczalne!
Standardowe leczenie przeprowadzane jest głównie przy pomocy środków farmakologicznych, psychoterapii, od czasu do czasu leczenia chirurgicznego, ale pewnymi krokami sam możesz siebie wspomóc lub przyśpieszyć leczenie. Oto podstawowe z nich:

1. Spożywaj zdrowe jedzenie

Unikaj tłustych mięs zastępując je owocami oraz warzywami. Spożywaj więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (to jednak nie dotyczy smażonych, tłustych ryb, które, jedzone wieczorem, mogą obniżyć libido). Mnóstwo warzyw oraz owoców to twarda zasada na uniknięcie najczęstszej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego i otyłości. Z owoców bardzo korzystne będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny oraz jagody. Z warzyw – prócz zieleniny warto konsumować czosnek oraz cebulę (dobre przeciw miażdżycy) oraz paprykę, pomidory, kukurydzę, selery i por.

Warto zapytać także dietetyka o poprawną dietę, zgodną z grupą twojej krwi. Pamiętaj, iż dieta nie jest sztywnym „niespożywaniem smacznych potraw”, lecz dopełnieniem dziennego jadłospisu w posiłki wartościowe oraz ograniczeniem tych najmniej pożytecznych. Przemyśl wdrożenie do swego jadłospisu dań z kuchni śródziemnomorskiej, w szczególności zaś owoców morza.

2. Zainteresuj się afrodyzjakami

Istnieje grupa produktów, które w pewnym stopniu aktywują twój organizm do „działania”. Powszechnie uważa się (co więcej – jest to sprawdzone), iż lampka czerwonego wina przed stosunkiem wzmaga aktywność seksualną. Unikaj jednak alkoholu wysokoprocentowego, który podziała w drugą stronę. Z przypraw używaj więcej imbiru, który wpływa na sprawniejsze krążenie krwi oraz goździków, które polepszają nastrój. Z owoców morza polecane są ostrygi, homary, krewetki, i ośmiornice.

3. Rzuć papierosy

Palenie papierosów (również to bierne) wpływa źle na twój organizm oraz libido. Amerykański schemat ubiegłych lat, w którym to kochankowie po udanym seksie spalali papierosa, to fatalny pomysł. Papierosy nie dość, iż zauważalnie redukują twoją sprawność seksualną oraz powodują inne, równie niepokojące komplikacje, z rakiem płuc na czele – to jeszcze sprawiają, że będzie cię „czuć” z daleka. Uwierz mi, wiem co mówię – jestem człowiekiem niepalącym i kogoś, kto pali, czuję ze sporej odległości. Najbardziej niesympatyczny zapach utrzymuje się na włosach, potem na ubraniu, o nieświeżym oddechu nie wspominając. Jeżeli twoja partnerka nie pali, a ty tak, to może być przyczyną niepotrzebnym nieporozumień oraz kłopotliwych sytuacji między wami, też w sypialni. Oczywiste jest, że jako palacz z pewnością nie pachniesz przyjemnie.

4. Ruszaj się

Aktywność seksualna jest na stałe związana z dobrą kondycją i wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Toteż tak ważne jest, abyś prócz diety czynnie praktykował sport. Czynnie? Oznacza to codzienne ćwiczenia ruchowe, co najmniej 30 min – bieganie lub zajęcia na siłowni oraz systematyczne 1-2 razy w tygodniu uprawianie dyscypliny sportowej, np.: tenisa. W tym miejscu sporo zależy od twoich zasobów czasowych, które, jak przypuszczam, nie są zbyt rozbudowane. Zgodzisz się jednak z tym, że im mniej czasu, tym lepsza organizacja (oczywiście do pewnych granic)? Na pewno, jeśli będziesz chciał systematycznie uprawiać sport, znajdziesz na to czas.

5. Dbaj o swoje życie intymne

Żeby nie dopuścić do „męskiego problemu” często uprawiaj seks. Wyślij na wakacje rutynę a przemyć do twojego związku więcej świeżości. To najskuteczniejsza droga do przywrócenia regulacji hormonalnej. Jeżeli twój związek ma teraz trudności (nawet w przypadku, gdy powodem jest ta „trzecia”) staraj się je rozwiązać, gdyż to również pośrednio wpływa na twoją zdolność seksualną.
wiecej tutaj : tania kamagra